Tableside Ordering Solution
Turn each customer’s smartphone into an ordering device, enabling faster and professional operations without the need to increase the number of staff. Orders made, dishes added, and status of dishes are visually displayed and synchronized with other areas in the shops.
Instant data synchronization with kitchen or cashier area
Minimize operating costs in a work shift
Reduce waiters/waitresses’ workload for taking orders
Staff no longer have to take notes manually, avoiding mistakes during busy periods and reducing wait times.
Cut costs for printing and maintaining paper menus
Digital menus last long and allow updates to dishes, prices or promotions in seconds, and automatically synchronize across the system. No more costs for reprinting, replacing or maintaining paper menus whenever there are some changes.
Xem chi tiết cách thức vận hành của iPOS O2O
Giải pháp giúp tối ưu vận hành cho từng ca vận hành, từng nhân sự cửa hàng
Quản lý ca làm & báo cáo bán hàng theo thời gian thực
Nguyên liệu thực phẩm
Hàng tiêu dùng
Dịch vụ lưu kho, logistic
Hệ thống order tự động Đồng bộ real-time từ quầy đến bếp
Quản lý ca làm & báo cáo bán hàng theo thời gian thực
Tổ chức phân ca rõ ràng, mở – Đóng ca có báo cáo đầu/đầu cuối minh bạch.
Tổ chức phân ca rõ ràng, mở – Đóng ca có báo cáo đầu/đầu cuối minh bạch.
Tổ chức phân ca rõ ràng, mở – Đóng ca có báo cáo đầu/đầu cuối minh bạch.
Tổ chức phân ca rõ ràng, mở – Đóng ca có báo cáo đầu/đầu cuối minh bạch.
Tổ chức phân ca rõ ràng, mở – Đóng ca có báo cáo đầu/đầu cuối minh bạch.
