banner
iPOS CRM

Customer Relationship Management Software for F&B Industry

A customer service system built directly into the POS terminal, enabling shops to remember each guest’s preferences, send automated promotions, and nurture customer loyalty. Each order not only brings revenue, but is also data that helps you sell better next time.

Customer acquisition and relation management

Register and follow businesses on Zalo OA

Store member data: name, birthday, address, phone number, order history, accumulated points, feedback, and more

Automatically accumulate points: via phone number or member ID

icon icon icon

Customer data analysis

Analyze spending behaviors: number of items, order value, payment method, favorite dishes, order source
Assign tags: by behavior, source, spending level, and more to enable precise segmentation

Send automated customer care messages

Invite customers to leave reviews and handle their feedback - focusing on their experience
Create scenarios for sending messages: birthday wishes, re-engagement, expiring vouchers, voucher application, table reservation, etc.
Apply vouchers issued directly on POS machines, iPOS WebOrder online sales channels, or associated partner channels, etc.

Quản lý ca làm & báo cáo bán hàng theo thời gian thực

Nguyên liệu thực phẩm

Cung cấp nguồn nguyên liệu thực phẩm chất lượng cao, từ nông sản Việt Nam tươi sạch đến các sản phẩm chế biến, đáp ứng tiêu chuẩn xuất khẩu quốc tế.

Hàng tiêu dùng

Cung cấp nguồn nguyên liệu thực phẩm chất lượng cao, từ nông sản Việt Nam tươi sạch đến các sản phẩm chế biến, đáp ứng tiêu chuẩn xuất khẩu quốc tế.

Dịch vụ lưu kho, logistic

Cung cấp nguồn nguyên liệu thực phẩm chất lượng cao, từ nông sản Việt Nam tươi sạch đến các sản phẩm chế biến, đáp ứng tiêu chuẩn xuất khẩu quốc tế.

Hệ thống order tự động Đồng bộ real-time từ quầy đến bếp

frame
center
1
Đơn hàng được đẩy trực tiếp đến từng khu vực chế biến (bếp nóng, bếp lạnh, bar) thông qua máy in hoặc màn hình KDS.
2
Hỗ trợ hiển thị trạng thái chế biến: đã nhận đơn, đang làm, hoàn tất – giúp bộ phận phục vụ theo dõi đơn hàng chính xác.
3
Có thể cấu hình ưu tiên hiển thị món theo thứ tự phục vụ hoặc theo nhóm món.
4
Đơn hàng được đẩy trực tiếp đến từng khu vực chế biến (bếp nóng, bếp lạnh, bar) thông qua máy in hoặc màn hình KDS.

Table reservation and order delivery management

Manage customer orders from multiple platforms
Receive and process orders right in CRM

Báo cáo chuyên sâu

Nhận báo cáo doanh thu thành viên, báo cáo biến động và phản hồi khách hàng, thống kê kết quả của các hoạt động chăm sóc khách hàng, v.v...

iPOS – everything you need to manage and operate your F&B business

Receive a call within 20 minutes during business hours